21/5/08

Cristina, de 5º B, recoméndanos...

Os libros son unha fonte de sabedoría. Hai distintas clases de libros: de amor, de poemas, de animais, de coches, de contos, de teatro, tebeos...hai libros de tódolos tipos. Os que máis me gustan son os de aventuras; cando os leo paréceme que son eu a protagonista. Neles hai moitos tipos de aventuras coma os de piratas, de alieníxenas, de fadas, de gnomos, de animais... e para tódolos gustos e idades.



"Valeira Varita: Enredos mágicos" é o libro que máis me gustou. Fala dunha fada que está preocupada polas súas amigas porque lles suceden cousas moi raras. Decide usar a súa máxia e entón a fada madriña castigaa con copias. Cando remata, ela máis as súas amigas, empezan a facer maxia.







"Regreso al reino de la fantasía, de Gerónimo Stilton" tamén é un libro que me gusta. É fermoso e está cheo de aventuras e misterio.



A min, de pequena, non me gustaba ler, pero agora ¡¡¡ divírtome!!! É cuestión de botarte a ler... e axiña lle collerás gusto, e se tes fortuna nunca te abandonará todo o mundo dos libros.

No hay comentarios: